Wednesday, October 6, 2010

Tere, kallid blogikülalised ja NETT'i liikmed!

Ma pole juba paar kuud meie blogi külastanud, ning leidsin et täna ja praegu on õige aeg. Kuid minu kurvastuseks, pidin nägema, et kuigi palju pole muutunud minu viimasest külastusest. Täpsemalt pole siia juurde tekkinud ühtki rida.

Meil oli plaan postitada siia lugusid oma nö "rohelisest elust". Seega ma teen algust. Peale selle, mida me kõik juba teame, nagu prügi sorteerimine ja mahetoidu söömine, on veel mitu mitu võimalust elada keskkonnasäästlikumat elu. Mina näiteks olen astunud massmoele vastu ning hakanud rõivaid ise õmbema või kaltsukatest ostma. Ja kusjuures, pole üldsegi märgata, et asja oleks varem kantud. Olen leidnud väga mõistliku hinna eest väga kvaliteetseid asju ning saanud palju positiivset tagasisidet oma rõivaste kohta. Niiet KALTSukas on väga vale sõna nende kaupluste kohta tegelikult.

Teiseks, asjade ise õmblemine pole ka üldse keeruline. Kui sul juhtub kodus olema mõni õmblusmasin või on see äkki su sugulastel, siis tasub proovida. Kuigi ma pole suurem asi õmbleja, on tänapäeval tehtud kõik väga kergeks. Ajakirjades nagu Burda on kõik samm sammu haaval seletatud, niiet igaüks saab hakkama. Ja oma tehtud rõivas on siiski palju hinnalisem, kui mistahes muu.

Seega ma ärgitan Teid ise tegema ja leiutama. Netist leiab mitmeid õpetusi, kuidas vanasid riideid saab ümber muuta uuteks jne.


Kuni me kunagi jälle tegutsema hakkame, ärge meid unustage!

Teie NETT

No comments:

Post a Comment